Дошкільна група


 


Виховно-освітня робота дошкільної групи планується і проводиться відповідно до закону
України “Про дошкільну освіту (2628-14)” , по робочій програмі, складеній
напідставі основної загальноосвітньої програми дошкільної освіти;Дитина.
Програма виховання і навчання дітей від 2 до 7 років; (Автор Є. Бєлкіна,
Г.Біленька Видавництво Астамір-В, Київський університет ім. Б. Грінченка
Мова Українська Рік видання 2018).
Діяльність вихователів передбачає вирішення освітніх завдань у спільній
діяльності дорослого і дітей, самостійної діяльності вихованців в
безпосередньо освітньої діяльності , в ході режимних моментів.
У групі  створені всі умови для успішного розвитку кожної дитини у
фізичному, соціально-особистісному, пізнавальному, мовному, художньо-
естетичному розвитку.
Серйозна увага приділяється здоров’ю дітей і, вирішуючи завдання
збереження і зміцнення здоров’я дітей, у своїй роботі використовуються
різноманітні форми і методи: щодня проводяться: ранкова
гімнастика, гімнастика після денного сну, дихальні вправи, пальчикова
гімнастика, фізкульт-хвилинки, дидактичні, рухливі ігри та вправи протягом
дня.
Розвиваюче середовище створене з урахуванням вікових та індивідуальних
особливостей.
Лісівська філія налічує дві дошкільні групи: старша дошкільна група,
молодша дошкільна група.

Методичне об’єднання вихователів.

Мета методичного об’єднання:
– становлення та розвиток життєвих компетентностей вихованців, свідомого
ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших;
– створення необхідних умов для розвитку творчих здібностей та формування
особистості дитини;
– стимулювання пізнавальної, практичної та комунікативної діяльності учнів,
необхідної для формування, застосування та здобуття досвіду їх успішної
подальшої адаптації у соціумі.
Завдання методичного об`єднання:
- залучення вихователів до інноваційної, пошукової діяльності;
- впровадження нетрадиційних методик, сучасних інтерактивних методів;
- використання у виховному процесі новітньо-оздоровчіх технологій;
- удосконалення педагогічної майстерності: постійний обмін досвідом,
розвиток творчої ініціативи педагогів, виявлення і поширення найбільш
ефективних форм та методів в практику роботи та впровадження в роботу
кращого педагогічного досвіду;
- систематичне ознайомлення з новинками методичної літератури.
Пріоритетні напрямки в роботі:
– створення сприятливих умов для розвитку та саморозвитку кожної
особистості;
– застосування особистісно зорієнтованих педагогічних технологій:
попередження асоціативної поведінки, профілактика шкідливих звичок;
- впровадження інноваційних ефективних методів виховання, залучення молоді
та батьків до практичної реалізації розвитку в умовах сучасного розвитку
суспільства;
Підвищення якості дошкільної освіти перебуває в прямій залежності від
рівня професійної компетентності педагогічних кадрів. За сучасних умов
реформування освіти радикально змінюється статус педагога, його освітні
функції, відповідно змінюються вимоги рівня професіоналізму. На сьогодні ми
відзначаємо затребуваність педагога творчого, компетентного, здатного до
розвитку свого особистого потенціалу, і як показують останні події, є попит на
сучасного,  ІКТ-компетентного педагога. Успіх роботи дошкільного закладу
багато в чому залежить від того, як налаштована методична робота.
Проблема МО: «Організація освітнього процесу в умовах закладу
дошкільної освіти: взаємодія вихователів, дітей, батьків для досягнення
соціально - значущих результатів – набуттю життєвої компетентності розвитку
базових якостей особистості в різних видах діяльності.»
Форми , методи роботи мо:
- Засідання мо вихователів .
- Консультування вихователів.
- Взаємовідвідування виховних заходів
- Самоосвіта.
- Інтернет – ресурс.
- Творчі зустрічі.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

 З Новим 2023 роком!